21 juli 2010

After work

Idag mötte jag upp med Suss efter jobbet. Hon har varit på en två veckors jobbresa till Las Vegas och jag är inte aaaaalls avundsjuk:-). När jag ännu bodde och jobbade i Finland hade jag möjlighet att resa till både USA, England och Tyskland på jobbresor och det var hur kul som helst. Visst var det jobb men man fick samtidigt se och uppleva så mycket och dessutom gratis:-)

Medan jag väntade på att Suss försenade tåg skulle behaga anlända till Waterloo unnade jag mig lite italiensk glass i solskenet vid Themsen.
Suss och jag träffades på vårt vanliga ställe Ev som ligger under en tågbro i Waterloo. Tiden rusade iväg och när det blev för kallt att sitta utomhus fortsatte vi till ett, för oss, nytt ställe som hette Waterloo Brasserie för några värmande glas rödvin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...