11 juni 2010

Båtliv

Det blev drinkar på däcket av Tattershall Castle vid Victoria Embankment igår iallafall. Det var molnigt men ganska behaglig temperatur. Vi satt där mellan kl sex och elva så det blev ett antal glas rödvin så nu har jag tankat hälsosamma antioxidanter för flera månader framåt.

Varje gång som jag och Cheyun träffas sitter vi nästan och pratar i munnen på varandra och vi byter friskt från ett ämne till ett annat och tillbaka igen. Vi har alltid så otroligt mycket att prata om och inget ämne är förbjudet och tiden bara rusar iväg. Cheyun måste ha varit kvinna i sitt tidigare liv:-)

Imorgon har jag bokat in en liten överraskning till Steve (och mig, fast för mig är det ju ingen överraskning:-), någonting i matväg för det vet jag att han gillar:-) Det är Steve som har skött den mesta telefonkontakten med jurist, bostadsförmedlare och naturligtvis hans housing association och det tycker jag att han ska belönas för. Jag hatar att tala i telefon och glömmer alltid bort hälften av vad jag ska säga. Dessutom krävs det typ 2 dagars mental förberedelse innan jag ens kommer så långt att jag lyfter luren och ringer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...