15 maj 2010

Lugn lördag

Idag har det varit ganska varmt i luften, vårigt får man väl säga:-)

Jag lyckades äntligen släpa mig till gymet och för ovanlighetens skull kändes det riktigt bra att få svettas lite och träna musklerna. Ryggen har blivit stel efter allt sittande i veckan och när jag besökte min kiropraktor i onsdags sade hon att övre delen av ryggen var alldeles stel och hade stora problem med att mjuka upp den. Hon fick sätta hela sin kroppstyngd bakom för att tvinga musklerna på plats. Jag kan inte säga att jag njöt av behandlingen precis.

Efter gymet gick Steve och jag och köpte ingredienser till en riktig middag, grillat kött med nypotatis (jepp, det säljer dom här redan), grillad courgette, svamp och brysselkål samt rödpepparsås. Gooott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...