27 april 2010

Veckans skrattfest

Nu har jag tittat på senaste avsnittet av Svenska Hollywood-fruar och skrattat högt åt Maria Montazamis senaste funderingar. Steve skrattar i sin tur åt mig där jag sitter framför laptopen och hoppar:-).

Vädret är helt underbart nu men enligt prognoserna så ska det bli kallt, regnigt och jävligt till helgen, typiskt bank holiday-väder enligt engelsmännen. Nå, iallafall har vi måndag ledig och man får sooooova tre morgnar, fast inte för länge. Jag och Steve hade först hängt upp en tjock filt framför sängkammarfönstret för att stänga morgonljuset ute, men den fungerade för bra för mig eftersom det blev becksvart i rummet och jag sov till nästan kl 12 varje helgmorgon och det är lite väl mycket. Så nu har vi bytt till en mer genomskinlig filt som gör att kroppen vaknar mer långsamt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...