22 april 2010

Snart helg

Ikväll blev det take-away sushi till middag. Gott och mättande och inte alls ohälsosamt, speciellt efter att jag petat bort de stora avocadoklumparna. Jag gillar inte avocado alls, smakar som smör med grässmak.
Solen fortsätter skina från en nästan klarblå himmel och imorgon och lördag ska det bli runt 20-gradersstrecket. I like. På lördag har jag fullbokat program. Först ska jag träffa Suss och några av hennes vänner på en Valborgspicknick som ordnas av finska kyrkan eller vem det nu var i Hampton Heath. Jag har aldrig varit så långt norr i London tidigare så det ska bli intressant att besöka ett helt okänt territorium:-). Vid fyratiden bär det sedan iväg till Covent Garden och musikal: Jag och Annika ska gå och se "Legally Blonde" som baserar sig på filmerna med Reese Witherspoon och har fått bra kritik. Alla musikaler här i London har otroligt hög standard och jag tror inte man kan välja någon "fel" musikal här.
Nej nu ska jag ta ett kallt glas rosevin och kolla på det senaste avsnittet av Svenska Hollywoodfruar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...