9 april 2010

Borough market

Här är några bilder från Borough Market som jag besökt på lunchen idag. Det är värt ett besök om man är intresserad av mat, jag såg till och med ett stånd där man sålde kött från struts och andra lite mer ovanliga sorter. Det måste absolut testas vid något tillfälle.Kanske en bastant engelsk paj för den utsvultne...
Marockanskt för den som gillar kryddor...
Grillad tysk Bratwurst för den lite mer traditionella eller...
färska ostron för finsmakare.
Och som avslutning en bit kaka.
Man måste doch vara beredd att köa lite för att få sin mat.
Jag valde en organisk sallad som jag avnjöt i det vackra vädret.

1 kommentar:

  1. ser jättegott ut den organiska salladen! Jag hade inte upptäckt Borough market förrän jag flyttade hem till Finland igen, men numera besöker jag den varje gång jag är i London

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...