4 mars 2010

After work med fd klasskompis

Efter jobbet idag ska jag träffa en kompis, Cheyun, från min studietid på London South Bank University. Vi växlade inte många ord under studieåret eftersom vi rörde oss i olika grupper, men blev "introducerade på nytt" via en gemensam klasskompis för några år sedan och sedan dess har vi träffats regelbundet. Han studerar för närvarande för sin Phd på samma universitet och det är alltid kul att höra det senaste skvallret om våra gemensamma lärare. Cheyun är en av de få killar som jag mött som man faktiskt kan skvallra med och som är bra på att lyssna, utan att vara homosexuell:-). I sommar ska han dessutom gifta sig med sin mexikanska flickvän vars familj äger en chokladfabrik. Kan man göra ett bättre kap:-))

Vi ska träffas på en av mina vanliga barer i Waterloo och jag har beslutat mig för att promenera dit från jobbet. Vädret är soligt och vårigt och det är så skönt att vandra längs med Themsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...