18 mars 2010

2 sekunders maginfluensa

Stackars Steve. Igår kväll när han kom hem från biljarden drabbades han av något som måste vara världens kortaste maginfluensa. Han satt och tittade på TV när han plötsligt började må illa och hann inte ens upp ur soffan innan förödelsen var ett faktum. Jag hade redan gått och lagt mig men hörde då han sprang till toaletten och gick upp för att se vad som stod på. Han berättade vad som hänt. Han hade inte ätit eller druckit någonting som kunde ha gett honom matförgiftning utan det var troligen ett virus. Efteråt mådde han som vanligt igen. När jag såg att han var ok gick jag och lade mig igen och stackarn fick avsluta kvällen med lite städning. Ännu ett skäl till varför man inte ska ha heltäckande mattor. På lördag ska vi gå och hyra en mattrengöringsmaskin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...