11 februari 2010

Kvällens middag

Efter det föregående inläggets klagosång tänkte jag att jag skulle pigga upp stämningen med lite mat- och dryckbilder från den japanska restaurangen:-)

Steves fruktjuice och min rödvinsglas. Det ser ut som en halv liter på bilden men det var bara 250ml:-)


Min jättegoda grillade lax och nudlar och Steves kyckling-, fisk- och skaldjursnudelblandning.

Efter middagen tog vi bussen hem. Steve var stelfrusen, det var ju trots allt typ -1:-). Den största orsaken var nog att han bara hade sommarjacka på sig. Engelsmän:-)

3 kommentarer:

  1. ditt glas såg faktiskt huge ut! Måste säga att maten ser god ut, jag har en gång prövat en japansk restaurang under tiden jag besökt London. Det var en sushi restaurang som jag kommer att besöka igen nästa gång.

    SvaraRadera
  2. Jo, när man har testat mat på en äkta japansk restaurang duger inte de färdiga förpackningar som man kan köpa från matvaruaffärer längre:-) Jag rekommenderar även Inamo i Soho, en lite mer futuristisk japansk restaurang där man själv skickar in sin beställning genom att "klicka" på det man vill ha i meyn som projiceras på bordet. Helt fantastisk mat.

    SvaraRadera
  3. tack för det tipset, ska skriva upp det inför vårens resa.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...