23 februari 2010

Fest i dagarna tre

Snart blir det fest i dagarna tre med början imorgon när jag ska träffa Suss. Det var också meningen att Ivonne skulle komma men hon fick tyvärr ingen barnvakt. Läste förresten idag i tidningen att det kostar över 200 000 pund att föda upp ett barn i England (fram till att de är 21 år), bara första året kostar över 9 000 pund!! Man ska vara rik för att ha barn här...eller inte vilja jobba, bara dagiskostnaden för en månad lär gå på 800 pund, nästan en halv månadslön.

Tillbaka till ämnet:-) Jag har bokat bord på en restaurang som heter Athenaeum och som jag aldrig testat tidigare (därför valde jag den). Den har dock fått mycket bra recensioner. Sedan får vi se vart näsan pekar om vi fortsätter någonstans. Vi har båda ledigt på torsdag så slipper hålla ett öga på hur mycket vi kan dricka för att orka upp följande morgon:-). På torsdag kommer jag och Steve gå på middag på tu man hand och på lördag står utgående i Richmond i tur med Annika och Carola. Det får bli sallad och långa gymbesök mellan allt ätande.

1 kommentar:

  1. Restaurangen låter ju spännande, jag har kollat in den när jag sökte nånstans för Afternoon Tea, den har fått nån slags award för det också.
    Fest i dagarna tre låter roligt om än nåt jag inte vet om jag skulle orka mer, numera är man ju i säng vid tio elva...gäsp!
    Ha ett trevligt veckoslut!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...