7 januari 2010

Reafynd

Idag gjorde jag årets första reafynd. Jag är inte så mycket för rea (detaljhandlarnas dröm, köper allt till fullt pris:-)) ; för det första är det trång och varmt i affärerna, för det andra så har jag ofta sett plaggen till lust och leda att jag inte längre är intresserad av att köpa dem på rea och för det tredje så har jag börjat längta efter nästa säsongs plagg. Nå, idag gjorde jag dock ett av mina sällsynta fynd. På lunchen gick jag in till Monsoon som speciellt har vackra klänningar. Jag tycker dock att de är lite väl dyra till normalpris men när det är rea så har de ordentlig rea, inga 20 - 30 % utan genast 50 - 75 %. Dessutom, eftersom deras kläder är så "dyra" så finns det en massa plagg kvar i populära storlekar. Jag är väl ingen större klänningsperson men den här "lilla svarta" kunde jag inte motstå. Den har vacker brodyr runt halsen och sammet nere i fållen.

Den åker nog på imorgon då jag ska på födelsedagsdrink med Suss efter jobbet.

2 kommentarer:

  1. Snygg klänning! Sara har på sig sin beiga Monsoon-tröja idag, så då är ni nästan lika klädda ;-)

    SvaraRadera
  2. Exakt, det är bara Monsoon som gäller:-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...