30 december 2009

Min nya telefon, del 2

Jag satt 40 minuter i telefon med Carphone Warehouses kundtjänst i morse för att försöka få min uppgraderingstelefon levererad till en plats där jag faktiskt befinner mig. Jag fick veta att min uppgradering hade annullerats när jag inte hade haft förståndet att ta en dag ledigt för att sitta hemma och vänta på att de eventuellt skulle leverera den. Jag var nu tvungen att göra en "omuppgradering". Den här gången var jag bestämd med att de MÅSTE leverera den till Carphone-butiken bredvid mitt jobb.

Kvinnan på kundtjänsten bjöd också ut en Motorola-kontanttelefon för endast £4,95 och £10 pund gratis kredit, som jag kunde ge till någon kompis eller familjemedlem på besök som hon sa. Den var dessutom "olåst" vilket betyder att man kan sätta in sitt eget SIM-kort när man ringt upp krediten. Jag sade först nej och sa att jag har så många gamla telefoner redan, men hon lät så förvånad över att jag tackade nej till detta fantastiska erbjudande som gällde endast idag och endast till trogna kunder, att jag tillslut sade ja. Det kostade mig trots allt endast $5...hoppas jag:-). Imorgon kan jag då förhoppningsvis hämta mina nya telefoner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...