4 december 2009

Julhoppingen har börjat

Efter att ha dammsugit och satt lägenheten i ordning för dagens/kvällens lägenhetsvisningar tog jag bussen till Westfield shopping center för lite julklappsinköp. Jag gillar shoppingcentret eftersom det aldrig blir så packat som Oxford Street. Det finns dessutom något för varje plånbok, från New Look till Dior.
Det var ljus och lampor överallt. De har verkligen satsat. När jag fått ihop till några kassar lunchade jag på en av de många små restaurangerna.

Det blev en sallad med kyckling, mozzarellaost, cashew-nötter, torkade tranbär mm. Inte dumt alls.

Efter ytterligare en timme åkte jag hem och jag hann precis lämna av mina inköp och hämta min gymväska och sticka till gymet innan följande visning av vår lägenhet. Jag hann inte mer än komma hem när Steve sa att bostadsförmedlingen kommer att komma med ytterligare två potentiella köpare på kvällen. Medan de visade lägenheten drog vi runt i vårt lokala shoppingcenter, väldigt låååångsamt:-). Vi kan verkligen inte klaga på att deras effektivitet. Imorgon kommer fyra pot. köpare till, den första redan kl 10 så det blir att stiga upp tidigt, och på måndag 2 stycken, vad vi vet om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...