11 december 2009

Ingen telefon men fest

Min nya mobil har inte anlänt, kan inte säga jag är förvånad. Jag blir mer förvånad om någonting fungerar genast utan 10 telefonsamtal. Den skulle ha anlänt på torsdag med DHL men jag har inte fått något meddelande i postlådan om att de försökt leverera den, så antingen har de inte varit här eller så är det någon som har signerat för telefonen och använder den själv. Måste ringa och kolla på måndag.


Företagets julfest på onsdag var helt bra. Trevlig stämning, intim miljö och gratis sprit till 9 eller 10. Här kommer några bilder

Idel glada miner

Kan en strut med "fish and chips" bli mindre än såhär, en riktig bantarversion:-)


Är man spanjor så kan man dansa flamenco till alla typer av musik:-)

Några drinkar senare:-)

På torsdagen var det ganska tyst och tomt på jobbet vid 9. Folk började släpa sig in vid 10-tiden men jag tror att hälften satt mest och halvsov framför datorn och väntade på att baksmällan skulle släppa:-) Jag mådde helt bra. Hade försökt ta det lugnt med festandet eftersom jag skulle ha ett viktigt möte på torsdagen. Dock hade de andra mötesdeltagarna också varit på festen och såg ut som "hej kom och hjälp mig":-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...