16 december 2009

Gårdagens teammiddag

Vi var 8 personer som slutligen tog oss till Baltic. Vi hade bokat bord till 8.30 så jag och min kollega Hanna åkte iväg tidigare till en bar för några fördrinkar eftersom vi inte orkade sitta och hänga på kontoret. En timme senare anslöt sig ytterligare några kollegor.

Lite efter kl 8 gick vi till restaurangen med ett "pit stop" i deras bar. De gör helt underbara cocktails. Jag och Hanna köpte min favorit "Merry Berry" som är full med bär som egentligen väldigt hälsosam;-)
Jag är sååå i behov av hårklippning och slingning, nå bara några dagar kvar.

Restaurangen var fullpackad av alla julfester och det tog ca 30 min innan vi kunde beställa vår mat. Medan vi väntade roade vi oss med smällkaramellerna och guldkronorna som de placerat vid våra platser. Hanna och Paula verkar gilla sina kronor.
Jag försöker mest dölja min "bad hair day". Sari ser också nöjd ut.

Som jag säkert sagt tidigare så är maten på Baltic enastående. Här är två desserter, Pannacotta och saftig körsbärskaka med bärsås.

Imorgon ska jag och Steve dit:-)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...