26 november 2009

Gott och blandat

Godsaker, godsaker som en granne brukade säga. Kunde inte hålla mig från att samla på mig ett antal godispåsar när jag var till "köket". Det blev djungelvrål, sura bilar, surt fruktgodis och den gaaamla favoriten, piratos.
Köpte också ett par sandaler från HM när jag ändå var i Oxford Circus, det är ju säsong för dem nu och jag har ju så få skor, särskilt svarta;-)

På tal om annat så var killen som skulle kommit igår och kollade på lägenheten idag. Steve visste inte vad han tyckte men han hade sagt att han kanske återkommer för ett andra besök på söndag men det är naturligtvis inte säkert. Det ska komma en tjej och kolla på lördag så det rör på sig liiite. Hoppas nu bara någon lägger ett bud också.

2 kommentarer:

  1. åh mums!
    lycka till med visningen!

    SvaraRadera
  2. Bara salmiak kvar för det är Steve inte så intresserad av:-) Jättemycket tack, när man ska både sälja och köpa på samma gång blir det ett ordentligt pusslande. Nästa gång tänker vi absolut påbörja försäljningen mycket tidigare.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...