28 oktober 2009

Tatuering

Kom just hem från gymet och har hunnit kocka pasta med skaldjur, paprika, chilli och tomatsås. Gott men munnen bränner. Den chillin behövde inte skämmas:-).

På mitt gym finns en simbassäng som är ca 20 meter lång. Jag har aldrig brytt mig om att prova den eftersom jag hatar att trängas med andra och man tvingas vända efter några simtag. När jag kastade en blick in i simavdelningen idag såg jag dock bara en kille som simmade. Det var kanske inte så häpnadsväckande, men däremot det jag såg på hans rygg, en tatuering av världsbilden! Han hade världsbilen över hela ryggen, exakt den här:

Man kan ju undra om han kommer att fylla i länderna vid ett senare tillfälle...men det kanske skulle bli lite jobbigt då gränserna flyttas hela tiden:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...