19 oktober 2009

Seg måndag

Måndagar borde förbjudas. Deras enda uppgift är att göra folk deprimerade. Nå, snart är arbetsdagen slut och det blir dags att dra sig till gymmet. Det är också ett nödvändigt ont, jag upplever en "inre kris", precis som Karl Bertil Johnson, varje gång jag ska dit, och får verkligen övertala mig själv för att ta till höger till gymet istället för till vänster och hem när jag hoppar av tåget i Wandsworth. Sedan fortsätter plågan under timmen på gymmet. Jag har aldrig upplevt de berömda endorfinerna som ska göra att man vill träna mer och mer. Det känns bra efteråt men det beror nog främst på att det är "done and over with".

Pratade just med en ekonomisk rådgivare på en bostadsförmedlare och sedan en förmedlare på samma firma och nu har jag bokat in "viewing" kl 18 och rådgivaren kl 19 åt mig och Steve. Steve skulle försöka arrangera så att vår bostad sätts upp till försäljning den här veckan...men först måste man betala för det, suck. Nå, man får väl säga att vi har kommit halvägs i den processen och bara man inte börjar fundera på hur jobbigt allt är utan bara göra det, så ska vi väl nog ta oss igenom det här projektet också :-)

1 kommentar:

  1. Hallåj! Jag såg din nya blogg via "skvaldärbootjin" som en bekant kallar det. :-))

    Så trevligt att följa med er vardag i London!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...