30 oktober 2009

Fredag, yippeeee!!

Veckans absolut härligaste dag!! Man har hela helgen framför sig och en lång arbetsvecka bakom sig. Jobbet bjöd på finare "fredagsfrukost" än normalt i Halloweens tecken med bröd, pålägg och sötsaker. Jag höll mig till min muesli och vaniljyoghurt med bär och passionsfrukt för då håller man sig mätt ända till lunch, men hängde dock över godisskålen som fanns där:-). Det finns ju gränser för hur hälsosam man kan vara:-)

Ikväll ska jag träffa min kompis Suss på några drinkar efter jobbet. Ska bli så kul att träffa henne igen och få skvallra av mig lite:-) Vi ska gå till några av våra favoritbarer (i Waterloo) som finns "gömda" under valven på ett av tågspåren, en bit från stationen. Området är jättemysigt med en massa växter och utställda bord. Bilder kommer senare.

Lördagen är späckad med program. Vi har två lägenhetsvisningar. En var planerad sedan tidigare och igår bokade Steve en till. När jag kom hem igår så sa Steve att han hade hittat ännu ett intressant objekt, ett hus med 3 sovrum, stoooor trädgård med "sommarstuga" i slutet av trädgården som fungerat som kontor; komplett med värme, internet-anslutning etc. Det här huset är bara 10 000 pund dyrare än det andra som vi ska kolla på och som bara har 1 sovrum, men de ligger bara ca 1-2 km från varandra. Jag sade till Steve att vi borde boka en visning dit. Det hade han redan gjort sade han. Steve är inte precis den mest proaktiva personen jag träffat men ibland överraskar han:-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...